قيمت پودر اسفناج | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت پودر اسفناج | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت پودر اسفناج | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت پودر اسفناج | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خواص پودر اسفناج-قيمت پودر اسفناج براي لاغري-قيمت پودر اسفناج را چگونه مصرف كنيم-مقايسه قيمت پودر اسفناج-ارزانترين قيمت قيمت پودر اسفناج خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر اسفناج را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت پودر اسفناج | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر اسفناج در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خواص پودر اسفناج-قيمت پودر اسفناج براي لاغري-قيمت پودر اسفناج را چگونه مصرف كنيم-مقايسه قيمت پودر اسفناج-ارزانترين قيمت قيمت پودر اسفناج با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر اسفناج  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر اسفناج | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر اسفناج و خواص پودر اسفناج-قيمت پودر اسفناج براي لاغري-قيمت پودر اسفناج را چگونه مصرف كنيم-مقايسه قيمت پودر اسفناج-ارزانترين قيمت قيمت پودر اسفناج كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر اسفناج | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

اسفناج را بايد يك سبزي همه فن حريف ناميد. خواص اسفناج براي اعضاي داخلي بدن و سلامت و زيبايي پوست و لاغري در كنار درمان بيماري هاي مختلف بخشي از دنياي خاصيت اسفناج است. اسفناج عموماً به عنوان "سوپر خوراكي" در نظر گرفته مي شود و عموماً به عنوان سالم ترين و راحت ترين غذا براي انسان ها مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند به شكل عجيبي با روش هاي مختلف خورده شود. :

مواد معدني و ويتامين هاي موجود در اسفناج:

در صد گرم اسفناج خام موارد زير موجود است:

انرژي 20 كالري

آب 90 گرم

پروتئين 3 گرم

چربي 0.3گرم

مواد نشاسته 3.5 گرم

كلسيم 90 ميلي گرم

فسفر 50 ميلي گرم

آهن 3/2 ميلي گرم

سديم 70 ميلي گرم

پتاسيم 470 ميلي گرم

ويتامين آ 6000 واحد

خواص اسفناج براي درمان بيماري ها و زيبايي پوست و مو:

1. اسفناج براي سلامت قلب:

اسفناج فوايد دلگرم كننده اي براي سلامت قلبي دارد كه به طور مستقيم طول عمر را افزايش مي دهد. نشان داده شده است كه اسفناج اسيده اي چرب امگا 3 است كه براي سلامت قلبي عالي هستند. علاوه بر اين، مقدار اسيد فوليك زياد اسفناج موجب كاهش سطح هموسيستئين مي شود كه به طور مستقيم خطر بيماري قلبي را كاهش مي دهد.

2. اسفناج براي پيش گيري از آكنه:

خاصيت قليايي اسفناج، از جمله مقدار غني كلروفيل آن در مبارزه با باكتري ها موثر هستند كه باعث آكنه مي شوند. اسفناج همچنين غني از ويتامين A است كه براي كمك به پوست به هر نوع روشي، از جمله جلوگيري از سلول هاي مرده پوست كه باعث مسدود كردن منافذ مي شود و كاهش ميزان چربي پوست ما و كمك به سلامت كلي به طور كلي، نشان داده شده است.

3. اسفناج براي رفع سوزش سر دل:

اسفناج براي كمك به پيش گيري از برگشت اسيد معده معروف است. داشتن سوزش سر دل بيش از دو بار در هفته نشان دهنده بيماري رفلكس اسيدي معده است و البته اسفناج مي تواند به شما در اين مورد كمك كند.

رنگ سبز خوراكي برا تزيينات غذا. موثر جهت كاهش وزن. مصرف در انوع غذاها.كيك اسفناج.كتلت و انواع كوكو ها

 پودر اسفناج يك مكمل كاهش وزن ساخته شده از برگ اسفناج است.

 پودر اسفناج پودر سبز است كه مي توان با آب مخلوط كرد و آن را به اشكال ديگر نيز مانند كپسول مصرف شود.

پودر اسفناج به عنوان يك مكمل غذايي و يا به عنوان يك ماده افزودني در آشپزي استفاده مي‌شود و داراي برخي خواص و مزايا براي سلامتي است. در زير به برخي از خواص معروف پودر اسفناج اشاره مي‌كنم:

غني از ويتامين‌ها و مواد معدني: پودر اسفناج حاوي ويتامين‌هايي مانند ويتامين K، ويتامين C، و ويتامين A است. همچنين داراي مواد معدني مهمي مانند فولات (ويتامين B9)، آهن، كلسيم، پتاسيم و منيزيم است.

پشتيباني از سلامت قلب: اسفناج داراي آنتي‌اكسيدان‌ها و مواد مغذي است كه ممكن است به كاهش فشار خون، بهبود سلامت قلب و جلوگيري از افزايش كلسترول مفيد باشند.

تقويت سلامت استخوان‌ها: ويتامين K و كلسيم موجود در اسفناج به تقويت استخوان‌ها و جلوگيري از آسيب‌هاي استخواني مانند اوستئوپروزيس كمك مي‌كنند.

حفاظت از ديد: اسفناج داراي لوتئين و زئاكسانتين است كه به حفاظت از سلامت چشم‌ها و جلوگيري از بيماري‌هاي مرتبط با پيري چشمي مانند ماكولار دژنريشن كمك مي‌كنند.

افزايش انرژي و مقابله با كمبود آهن: اسفناج حاوي آهن است كه به توليد انرژي در بدن كمك مي‌كند و از كمبود آهن جلوگيري مي‌كند.

ضد التهاب و ضد سرطان: مواد معدني و آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در اسفناج ممكن است به عنوان ضد التهاب‌هاي طبيعي عمل كنند و به جلوگيري از برخي از بيماري‌هاي التهابي و حتي سرطان كمك كنند.

براي بهره‌برداري بهينه از خواص پودر اسفناج، مي‌توانيد آن را به سوپ‌ها، سالادها، سموتي‌ها، آميزه‌هاي خوراكي، يا مكمل‌هاي غذايي اضافه كنيد. همچنين، مهم است كه تغذيه خود را تنوع بدهيد و از تركيب مختلف مواد مغذي بهره‌برداري كنيد تا نيازهاي مختلف بدن را برطرف كنيد. همچنين، قبل از استفاده از هر نوع مكمل غذايي يا تغذيه‌اي، بهتر است با يك متخصص تغذيه يا پزشك مشورت كنيد.

 

قيمت پودر اسفناج | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت پودر اسفناج | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خواص پودر اسفناج-قيمت پودر اسفناج براي لاغري-قيمت پودر اسفناج را چگونه مصرف كنيم-مقايسه قيمت پودر اسفناج-ارزانترين قيمت قيمت پودر اسفناج مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 287 بازدید دیروز 462 بازدید کل 585683

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .